Tuesday, October 20, 2009

Tuesday blues

Hmm...

Boleh x? Pagi ini bangun lambat. Then..Pakai baju salah butang..meaning..butang masok salah lubang.So baju jadi terangkat sebelah.Macam Pak Uda cerita Pi Mai Pi Mai Tang Tu..
Dah half way pergi kerja baru perasan dia terangkat sebelah. Hello..dalam LRT cane nak betol kan! Demmit.Kat Komuter nanti kene pergi betolkan.On the way to the bloody station..berapa orang pulak dah nampak saya pakai baju terangkat sebelah?Argghhh.

Demmit.Double demmit.Triple Demmit.

Selalu lah..macam ne! Eeeeeeiiii...~

*blushing*

Hmm..

Kalo kita windu owg, cane eh nak buat bagi ilang windu tuh?
Jap-jap..owg tuh windu ke kat awk masalahnye?
Tak taw la..kene ke die windu saya baru saya boleh windu dia?
Haihh..Buang masa je windu owg yang x windu kite...faham?Dah..gi kasik sperma,err,ikan, makan..
Owh..erm..hmm..okai..hmm..sperma owh sperma..makan banyak-banyak.. (x ikhlas)

*sedih : gundah-gulana*

..Masih rindu..

2 comments:

yaya said...

ahahahhaha.. ni hari yg ko tumpang abg aku tu ke.. kikiki...

azx cream said...

nope.ms tumpang abg ko aku pakai kebaya.ne masa naik ngn abg Mus..

suke ko kan gelak kan aku..cesss..!
tp mmg klakar pon.bongok je..
ahahahaa~