Thursday, May 13, 2010

my WALLPAPER

**This entry is a response to Alee's - my wallpaper**
(^^)Y


Ini adalah wallpaper saye. Dah 7 Bulan saye pakai wallpaper ne. Sejak PC office jadi milik saye.
Walopon mereka gagal menjulang piala untuk kali yang ke-19, tapi mereka telah menang sebanyak 18 kali.

Masa skolah dulu belajar nisbah kan?
18 : 1
Cuba didarab dengan 1000
18, 000 : 1000
Eh, masih kecik lah nilai 1 walopon dah darab dengan 1000.
Memang tak dapat dinafikan, digit 18 > 1

Tahniah kerana berjaya mendapat digit 1.
HAHA.

Manchester United : once a ManU, always a ManU.
Glory, glory Man United!

**This entry is specially dedicated to Alee, Fas, Ijad, Izzat and Sham**

13 comments:

Anonymous said...

yeah..once MU fans..oweyz MU fans..bukan jenis dengki dengan kejayaan org laen..btol tak sedari?

azx cream said...

ye tepat sekali sedara.haha..wallpaper alee chomel dowh..

Anonymous said...

takutnye...gamba ape ko wat wallpaper tu..ade tanduk..ade ekor..pegang pedang...

azx cream said...

anonymous..ko neh sape?gmbr tu..terpulang kpd daya imginasi stp individu untuk mentafsirkan ia sebagai ape.hahaha..

Unknown said...

knape nisbah satu?
xpaham knape satu je..

Alifah Amelya said...

gua da agak da lu dengki kt wllpaper gua ha3
yes, wallpaper tu baru seminggu saya gunakan
sebab sblm ni saya bias kt lampard srg je
(mahu ke saya cerita brape lama lampard jadi wllpaper saya?)

menarik kiraan matematik tu. saya pun nak tunjukkan jalan kira saya la.

3 game menang dengan 7 gol
*3 x 7 = 21 gol*
3 game je dah dapat 21 gol ish3...
final game dapat lauk 8 lak
8 bahagi 4 = 2
eh, dua kali ganda daripada mereka rupanya
x perasan lak

drogba dapat boot emas dengan 36 gol dalam 1 season - pecah rekod kerry dixon pegang dari thn 84
2010 - 1984 = 26 tahun
eh, tu umur kak asz kan?

walaupun 18 : 1, 1 tu lagi banyak makna dari 18. ahax~

that all from me bebeh~ no hard feeling ya ;)

R.A - thx bro~!

azx cream said...

ne confirm buat research sehabis-habis research smpi bleh propose sebagai proposal thesis master sebab nak counter balik gua pny entry ne kan.hahaha..

Alifah Amelya said...

x perlu research beb, commentator yang gtau lps game arituh.

wa tgk bkn stkt smpai abis game beb. sesi cium piala pun wa tonton skali beb.

chelsea ttp di hati yeah~!

r u d z said...

piala tu dah bekas org lain cium~

talkIZcheap! said...

tapi bila agaknya Chelsea bleh dapat the treble???

azx cream said...

gegege..beb,lu taw fact tu pon sbb commentator kasik komen kan?kan? gile ar..hot gua pny entry yg neh smpi 11 komen.huhu~

Alifah Amelya said...

rudz: lu mmg dengki ngan chelsea dr dlu, gua da x heran da. gua mmg da lama xpuas ati ngan lu beb ha3

R.A: tu gunanya commentator, sesia gaji tinggi tp xtau hape2 ha3. *wpun english diorg gua fhm x fhm gak la heee~*

isu ni sensitif beb, xbley diprovok slalu ha3
sbb tu hot

azx cream said...

hahaha..sbb tu skali-skali je gua provoke psl isu ne.kang hot sgt terbakar blog gua..isk..atot.huhu~