Friday, March 11, 2011

Treasure Hunting Mission~!

4.45 p.m

Hari ini hari Jumaat. Yippieeee~!! Kenapa happy? sebab hari ni Jumaat. Esok Sabtu dan lusa Ahad..cuti beb. Mesti lah happy.hehehe. Sekarang, saya tengah rajin baca cerita Shaman King. Dulu selalu baca kat komik yang blockmate saya, Huda selalu beli. Arena kot, ke Kreko tah. From komik tu jatuh cinta dengan Kurosaki Ichigo of Bleach and Shaman King. Saya suka karekter Asakura Yoh yang agak sambil lewa and relax ja walaupun cam tengah facing bahaya. The more saya baca, tiba-tiba jadi suka dengan karekter bakal isteri Yoh which is, Anna Kyoyama. Kenapa? Hahaha..tiba-tiba rasa macam ada persamaan antara dia dengan saya. Perasan jap! Hihi~ The way dia have faith pada Yoh macam menaikkan semangat Yoh walaupon time tu macam susah jer nak menang battle. Then Anna cam lagi terer dari Yoh tapi dia tak amik limelight dari Yoh and instead, dia train Yoh supaya jadi lagi power. Yeahhh..caya lah Anna. Yoh pun macam takut kat Anna sebab Anna garang, tegas and outspoken, tapi Yoh tahu, apa yang Anna buat untuk kebaikan dia. Ape tah saya mengarut ni. Heh!

Anyway, petang ni ada misi dengan Natrah! Doakan misi mencari harta karun ni berjaya. Tolong Ya Allah, saya tak tahu lah apa yang saya buat ni betul ke tak, dah mintak petunjuk dalam solat dan hati saya dah tetap nak beli harta karun tu, cuma tolonglah semoga saya akan beroleh kebaikan dari misi ini. In what ways, tak taw lah tapi walau macam mana pun, saya redha. Kamahuan tanpa usaha, tak boleh jugak jadi ini adalah salah satu usaha saya dan selebih nya saya serah kan kepada Mu, Tuhan. Semoga usaha ini diberkati. AMIN~ 

Eh baca saja? cepatlah amin kan doa saya tu..! Terima kasih. Hiks~ =) Till then, nantikan apekah kesudahan misi saya nanti. Hehehe. Poyo ah Azx, misi merepek apa tah. Have a nice Friday people. Cheers~!

(^^)y

~Salam~

No comments: