Monday, April 26, 2010

Good-bye Bangi. Hello Sunway!

Pengumuman! Pengumuman! Sy dah pindah week-end hari tuh..atas desakan housemates yang x sabar menunggu ketibaan sy. Hehe.. Sy dah masuk neh Cik Nad and Cik Zira. Embraced the chaos ha? Cam nak patah pinggang angkat barang ke tingkat 5. Thanx to Cik Nad sebab sudi membantu sy angkat barang. Banyak! Huarghh~ 2 kali trip hari Sabtu, 1 trip hari Ahad (sebab saket pewot so x dapat nak ulang-alik banyak kali..huhu..). Still, masih ada barang x angkat lagi. Aiseh! Yes, my new house is at Level 5. Bilik sy, ade 3 sided window. I put the bed mengadap window. Everytime I lay down on my bed, I can see the cloud in the sky and the birds flying. It's nice.. =) Btw, thanx to Irah juga, sebab teman sy hari Ahad hari tu.

Semoga perpindahan ini, membawa kebaikan kepada kita bersama. Haha..tah pape jer ayat. What I'm saying is, what's the point of staying when your very existence is never needed+appreciated and when everyone gave you every reason to leave. Saket kan? Truth always is. Put it in a positive way, pasni sy dapat simpan duet banyak-banyak! Horayyy~ Sebab ada planning ne wif my Abang JD (abang sepupu)..for an adventure trip. Can't wait! Hee~

Thank you Allah SWT for the new chance to have a fresh start.
Bless me.
Amin~

Abaikan muka selebet orang x mandi angkat barang. Hehe~

5 comments:

LaDy DeLLaZ said...

selamat berkemas.. :D

talkIZcheap! said...

mana katilnya?? kui3....

azx cream said...

dila - its half-way done! hehe..

zat - katil dalam bilik ar..aku letak ngadap tingkap.semoga tade lah han**.hehe!

Eutakio-rexa89 said...

haha.
tu la tujuan ngadap tingkap?..

p best oh..
mlm2 leh tgok bintang..
kalaw bintang ade la..

boleh le sy selamat g sunway.
mlm2 x sempat blk ukm, lepak dgn kamu ye azx.
heee~~~

azx cream said...

haha..selain dari skodeng org, tu lah tujuan dia.aku hrp tade lah org skodeng aku plak..

ade bintang! hehe..

eh,dtg lah..kedtgn mu dialu-alukan.naik komuter, turun kat setia jy, aku g amek.pastu nk balik bangi aku hntr lah.bleh lepak bilik ko plak..men kad.hee~

x lama lagi aku nak beli PS3.adekah ko akan jd pengunjung setia umah aku? muahaha~ >:D